Informacja o kontakcie z Rejestrem Akcjonariuszy Biuro Maklerskie PKO BP
INFORMACJA dla Akcjonariuszy DOMAR S.A. w Poznaniu
Zgodnie z Umową zawartą przez Spółkę Domar z PKO BP – Biuro Maklerskie obsługuje Akcjonariuszy Spółki, w następujący sposób:
- za pośrednictwem aplikacji eRA – dotyczy Akcjonariuszy, którzy wyrazili zgodę na komunikację elektroniczną ze Spółką oraz PKO BP BM, oraz podali numer telefonu komórkowego.
- w Punktach Obsługi Klienta (POK) w godzinach ich pracy – w pełnym zakresie wynikającym z przepisów prawa, niezależnie od tego, czy Akcjonariusz wyraził zgodę na komunikację elektroniczną, czy też nie.
Lista POK znajduje się na stronie internetowej https://www.bm.pkobp.pl/o-nas/placowki/
W POK PKO BP BM Akcjonariusze ujawnieni w rejestrze akcjonariuszy mają możliwość realizacji wszystkich czynności wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności mają możliwość:
• pobrania bezpłatnie wyciągu z rejestru akcjonariuszy, stanowiącego informację, o której mowa w art. 3285 § 3 Kodeksu spółek handlowych,
• wskazania rachunku bankowego do ich indywidualnego Rejestru Rynku Niepublicznego, za pomocą którego są wypłacane zobowiązania pieniężne Spółki Domar.
W sytuacji, gdy przy Rejestrze Rynku Niepublicznego (zwanym dalej „RRN”) akcjonariusza jest wskazany numer rachunku bankowego do wypłat, to środki do wypłaty są przekazywane na rachunek bankowy – automatycznie, na następny dzień roboczy, bez konieczności składania żadnych dyspozycji.
W sytuacji, w której akcjonariusz nie zdefiniował rachunku bankowego do wypłat, środki zostaną na RRN do czasu wskazania rachunku bankowego lub wypłaty gotówkowej przez akcjonariusza.
Zarząd DOMAR S.A.
w Poznaniu